ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ


Μου στέλνεις μια φωτογραφία απ' τον Άρη
στα πρωτοσέλιδα των περιοδικών
και του ανθρώπου που βαδίζει στο φεγγάρι
μέγα επίτευγμα επιστημονικόν!

Έχω κι εγώ φωτογραφίες να σου στείλω
απ' τα παιδιά που ζουν εκεί στην Αφρική
κι όταν τις δείξεις στο χορτάτο σου το σκύλο
ίσως αυτός όταν τις δει, συγκινηθεί.

Μου λες ακόμα πως στο μέλλον σχεδιάζουν
να πάει στον Άρη επανδρωμένη αποστολή
να ερευνήσει οι συνθήκες πόσο μοιάζουν
κι αν κάποιο μέρος έχει να κατοικηθεί.

Κι εγώ σου λέω πως τριγύρω μας υπάρχουν
παιδιά που ψάχνουν στα σκουπίδια το φαΐ
πουλιά χαμένα που για ένα βλέμμα πάσχουν
να τους ζεστάνει την καρδιά και το κορμί.

Να 'χα στο χέρι του Διογένη το φανάρι
φως να σκορπίσω στα σκοτάδια της ψυχής
να το φωνάξω κάποια μέρα με καμάρι
πως επιτέλους βρήκα άνθρωπο στη γης.


Οι παραπάνω στίχοι αποτελούν πνευματική μου ιδιοκτησία. Η αναδημοσίευσή τους, μερικά ή συνολικά, επιτρέπεται μόνο για μη κερδοσκοπικούς λόγους και με την αναφορά του συνδέσμου προέλευσής τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: