ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

ΜΑΜΑ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;



ΜΑΜΑ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;

Μαμά, τι κάνεις;
Μου συγχωρείς τις σκανταλιές
Με ξεγελάς με ζαβολιές
Στην πλάτη μου στήνεις δουλειές
Μαμά, σου λέω, με χάνεις!

Μαμά, τι κάνεις;
Πας να με τρελάνεις
Θες να με πεθάνεις
Όρκους μη μου πιάνεις
Μαμά, σου λέω, με χάνεις!

Μαμά, τι κάνεις;
Με σώνεις στις αναποδιές
Με ρίχνεις με τρικλοποδιές
Ρίχνεις στους φίλους μου θηλιές
Μαμά, σου λέω, με χάνεις!

Μαμά, τι κάνεις;
Μη με καλοπιάνεις
Κόλπα μη μου κάνεις
Μην το παρακάνεις
Μαμά, σου λέω, με χάνεις!

Μαμά, τι κάνεις;
Ξέρεις ποτέ σου να μη φταις
Προβλέπεις πάντα συμφορές
Κάτι σου κάνω κι όλο κλαις
Μαμά, σου λέω, με χάνεις!

Μαμά, τι κάνεις;
Πας να με ξεκάνεις
Στα όρια με φτάνεις
Μάθε πια να χάνεις
Μαμά, σου λέω, με χάνεις!

Κι αν σου φωνάζω δε μ’ ακούς
Δικούς σου πάντα έχεις ρυθμούς
Με ρίχνεις στους λογαριασμούς
Μου δένεις γόρδιους δεσμούς
Φέρνεις στις νύχτες μου λυγμούς
Σβήνεις το φως και κρυφακούς.

Κι αν σου φωνάζω δε μιλάς
Μονάχα από ψηλά γελάς
Σαν ίσκιος φεύγεις και περνάς
Σαν τον αέρα προσπερνάς
Μείνε εκεί να με κοιτάς
Σφιχτά αγκαλιά να με κρατάς.

Στίχοι : © Δημήτρης Φιλελές

Δεν υπάρχουν σχόλια: