ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

ΗΛΙΕ ΜΟΥ, ΜΗ ΜΑΣ ΛΗΣΜΟΝΑΣ

 




Ήλιε μου, μη μας λησμονάς

 

Βγαίνει στη φτωχογειτονιά

ήλιος παραπονιάρης

πρωί - πρωί πιάνει δουλειά

σαν μεροκαματιάρης.

 

Μπαίνει στα εργατόσπιτα

άρχοντας και κιμπάρης

να καταπιεί την παγωνιά

που σκόρπισ’ ο βαρδάρης.

 

Ήλιε μου, μη μας λησμονάς

να έχει κι ο Θεός για μας

Ήλιε μου, μη μας λησμονάς

κάθε πρωί να μας ξυπνάς.

 

Απ’ την παλιά την αγορά

ως πέρα στο λιμάνι

απλώνει φως και ζεστασιά

να ’χει το ανθρωπομάνι.

 

Κι όταν γυρνούν απ’ τη δουλειά

τα βλέφαρά του κλείνει

μια ηλιαχτίδα συντροφιά

στην πόρτα τους αφήνει.

 

Ήλιε μου, μη μας λησμονάς

να έχει κι ο Θεός για μας

Ήλιε μου, μη μας λησμονάς

κάθε πρωί να μας ξυπνάς.

 

Ποίηση: Δημήτρης Φιλελές

Μελοποίηση: Γιώργος Αναστασόπουλος

Ερμηνεία: Γιάννης Λεκόπουλος & Θέλμα Καραγιάννη


Δεν υπάρχουν σχόλια: